Zaproszenie na szkolenie pn. „Współpraca z trudnym Klientem i sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych” 04.09.2019r.
Opolska Izba Gospodarcza i Instytut Komunikacji O-Media zapraszają na szkolenie pn. „ Współpraca z trudnym Klientem i sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych”, które odbędzie się w dniu 04 września br. (środa) o godzinie 09.00 do 16.00 w sali szkoleniowej Opolskiej Izby Gospodarczej przy ulicy Krakowskiej 39 w Opolu, II piętro.
Celem szkolenia, prowadzonego w oparciu o proces grupowy, jest przekazanie wiedzy i umiejętności praktycznych w zakresie budowania kontaktu z klientami i współpracownikami, ze szczególnym uwzględnieniem barier komunikacyjnych, z zastosowaniem technik negocjacji i mediacji.
Program szkolenia :
Współpraca z trudnym klientem cz. I – 4 godz.
- Psychologiczne aspekty relacji z trudnym klientem i współpracownikiem. Źródła i mechanizmy zachowań klientów i współpracowników przejawiających tendencje agresywne, roszczeniowe i inne, rozwój zachowania agresywnego, osobowość i agresja u dorosłych ludzi.
- Agresja fizyczna – kwestie bezpieczeństwa. Kontrola i prewencja zachowania agresywnego.
- Analiza własnych trudności w relacji z trudnym klientem i agresywnym.
- Budowanie zasobów osobowych do efektywnego radzenia sobie w trudnych kontaktach z klientami. Sposoby reagowania na zachowania klientów, reakcja na obiekcje i zastrzeżenia, reagowanie na oceny krytyczne. Obrona przed atakiem osobowym i krytyką.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami. Sposoby unikania sporów.
Sztuka radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych cz. II. 4 godz.
- Psychologiczny mechanizm powstawania konfliktu.
- Techniki i narzędzia wykorzystywane w rozwiązywaniu konfliktów.
- Sztuka zbliżania stanowisk, docierania do potrzeb i budowania porozumienia.
- Przyczyny konfliktów w organizacji oraz ich rodzaje
- Strategie rozwiązywania konfliktów w pracy.
- Zasady negocjacji nastawionych na współpracę.
Szkolenie przeprowadzone będzie w oparciu o prezentację multimedialną
CENA: Dla członków Opolskiej Izby Gospodarczej – 250 PLN + VAT
Dla pozostałych uczestników – 300 PLN + VAT
(23 % VAT jeżeli szkolenie nie jest opłacone ze środków publicznych)
Cena obejmuje udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia wydany przez Opolską Izbę Gospodarczą w Opolu, serwis kawowy. Na szkoleniu otrzymają Państwo fakturę z 7 dniowym terminem płatności.
Szkolenie prowadzić będzie:
Ewa Kosowska-Korniak – dr prawa, specjalista ds. public relations, dziennikarka, wykładowca akademicki– WSB we Wrocławiu Wydział Ekonomiczny w Opolu. Ewa Kosowska-Korniak to trener warsztatu umiejętności psychospołecznych z rekomendacją trenerską I stopnia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Mediator stały Sądu Okręgowego w Opolu. Dyrektor Centrum Arbitrażu i Mediacji przy Opolskiej Izbie Gospodarczej. Trener mediacji VCC. Posiada bogate doświadczenie trenerskie. Specjalizuje się w warsztatach kompetencji psychospołecznych, umiejętnie łącząc techniki warsztatowe z wiedzą prawniczą, doświadczeniem dziennikarskim oraz praktyką w sferze public relations. Jej mocnym atutem są m.in. szkolenia dot. komunikacji w sytuacjach kryzysowych, rozwiązywanie konfliktów medialnych, dyplomacja w komunikacji – stanowiące autorskie połączenie doświadczenia dziennikarskiego i piarowskiego z wiedzą prawniczą oraz umiejętnością rozwiązywania konfliktów i prowadzenia mediacji.
Uwaga!!! Zgłoszenia przyjmowane są do dnia 02 września br. ( poniedziałek)
Pliki do pobrania: