Zaproszenie na szkolenie „Techniki sprzedaży” 14.05.2025 r.
Opolska Izba Gospodarcza i firma Illustro Szkolenia Doradztwo zapraszają do udziału w szkoleniu „Techniki sprzedaży”, które odbędzie się 14 maja br. w godz. 9:00-13:00 w Opolu, ul. Budowlanych 129/3, 3 piętro – sala konferencyjna (siedziba Atlantis Deweloper Opole).
Opis szkolenia: Szkolenie obejmuje zagadnienia związane z tradycyjnymi i internetowymi kanałami sprzedaży oraz skutecznymi technikami negocjacji. Jego celem jest wsparcie przedsiębiorców w zwiększaniu sprzedaży, optymalizacji procesów handlowych i dostosowywaniu strategii do zmieniających się trendów rynkowych. Podczas szkolenia omówione zostaną m.in. techniki budowania relacji z klientem, podtrzymywania kontaktu, obsługa posprzedażowa zwiększająca powtarzalność zakupów oraz sposoby adaptacji strategii sprzedażowej do nowych wyzwań.
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje sprzedażowe, zwiększać skuteczność działań handlowych oraz lepiej odpowiadać na potrzeby rynku. Uczestnicy poznają sprawdzone techniki sprzedaży, nauczą się skutecznie radzić sobie z obiekcjami klientów i zdobędą praktyczne narzędzia wspierające codzienną pracę.
Szkolenie poprowadzą:
– Grzegorz Rippel – trener biznesu, CEO ILLUSTRO, związany z branżą szkoleniowo-doradczą od ponad 20 lat. Specjalizuje się w szkoleniach z kompetencji menedżerskich i sprzedażowych. Prowadził projekty typu mystery shopping (m.in. dla lidera branży motoryzacyjnej na Śląsku) oraz projekty rekrutacji i selekcji personelu. Zrealizował ponad 30 tysięcy godzin warsztatów dla pracowników m.in.: TURCK Polska, El12, BAUMAR, ATLANTIS Deweloper, Tauron. Merytoryczny studiów podyplomowych Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Uniwersytet Merito (WSB) w Opolu.
– Tomasz Tworek – trener biznesu współpracujący z ILLUSTRO, doświadczony manager zespołów sprzedażowych od prawie 15 lat dzieli się swoim doświadczeniem i najlepszymi praktykami pracy z klientami. Jako manager, lider zespołów oraz trener zdobył doświadczenie, które pozwala mu na głębsze rozumienie zagadnień z obszaru doświadczeń klienta, procesu sprzedaży oraz kompetencji osobistych. Na sali szkoleniowej przepracował ponad 5 000 godzin z takimi Klientami jak: Tauron, PGNiG, PGE, EWE Polska, GEN Gaz Energia, Oriflame, Ryłko, LS Airport Services, Veolia.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny, obowiązują zapisy: biuro@oig.opole.pl nr tel. 784 038 500. W zgłoszeniu prosimy podać imię i nazwisko, nazwę firmy oraz dane do kontaktu – adres e-mail, nr telefonu. Z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu i potwierdzeniu udziału poinformujemy Państwa indywidualnie w osobnej wiadomości. Obowiązuje limit 2 osoby/firma. Zachęcamy do jak najszybszej rejestracji.
Zapraszamy!
Zadanie finansowane ze środków Miasta Opola na podstawie umowy nr CDO-ROP.526.17.1.2025 z dnia 14.03.2025.
Centrum Dialogu Obywatelskiego