Szkolenie „Strategia sprzedaży Twojego produktu/usługi – komunikacja z klientem” 11.05.2023 r.

Zapraszamy na majowe szkolenie:

„STRATEGIA SPRZEDAŻY TWOJEGO PRODUKTU/ USŁUGI – komunikacja z klientem”,

które odbędzie się dnia 11 maja 2023 r. w godzinach od 9.00 do 14.00 w siedzibie Opolskiej Izby Gospodarczej, ul. Krakowska 39, 45-075 Opole.

Szkolenie dedykowane jest właścicielom firm, menedżerom sprzedaży, samodzielnym handlowcom oraz wszystkim zainteresowanym, chcącym poukładać, zdefiniować i usprawnić proces sprzedaży.

Cel szkolenia:

  • Lepsze dopasowanie wartości do potrzeb klienta.
  • Przygotowanie do komunikacji marketingowej i sprzedażowej z klientem.

Program szkolenia:

  1. Analiza i poznanie potrzeb i oczekiwań klienta w zależności od produktu/usługi, którą sprzedajesz.
  2. Poznanie sposobów na wytyczenie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży.
  3. Rodzaje i formy dotarcia do klienta.
  4. Przygotowanie oferty produktowej – kalkulacja wyceny, strategia sprzedażowa.
  5. Definiowanie klienta docelowego i propozycja wartości dobranych do jego potrzeb.

Prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej (Szkolenie – Strategia sprzedaży Formularz zgłoszeniowy 11.05.2023 r_) do dnia 09.05.2023 r.

Szkolenie przeprowadzone zostanie w formie warsztatowej, pod okiem znakomitej trenerki, Pani Iwony Bednarek-Hofman, która w swoim dorobku trenerskim pochwalić się może szkoleniami przeprowadzonymi dla ponad 50 firm, Ponad 3000 godzin szkoleniowych, m.in. dla: Hortex, Arko, Hotel Best Western Opole, Hotel restauracja Nowa Baśń Nysa, Restauracja Małopolanka Krynica, Cukry Nyskie, Columbex, Home Broker, Marcegalia/ Poliglotus, Pizzeria Gusseppe Opole, Vistra Warszawa, Elderis Sanatoria Rehabilitacyjne, Hotel Wisła Premium, Auto Imort, IT Silesia, Labo 24, UHL Sport, Wajnart Meble i wiele innych.

Koszt szkolenia:

  • 250 zł netto dla członków OIG;
  • 300 zł netto dla pozostałych chętnych.

Potwierdzenie udziału:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram