Bezpłatne szkolenie pt. „Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!” 12.12.2019r.

Polska Fundacja Przedsiębiorczości (PFP) – jako instytucja wspierająca rozwój mikro, małych i średnich przedsiębiorstw (MSP) oraz Opolska Izba Gospodarcza (OIG) wraz z partnerem medialnym OPOWIECIE.INFO mają  przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne szkolenie pt. „Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!”.

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i umiejętności pozwalających na zwiększenie sprzedaży  w firmie. Odpowiednio wprowadzona strategia cross-sellingu i up-sellingu pomoże zwiększyć sprzedaż, na dłużej zwiąże klientów z Waszą firmą i pozwoli uniknąć najczęstszych błędów  w sprzedaży.

 

Podczas szkolenia uczestnicy szkolenia zapoznają się m.in z zagadnieniami:

  • Jak sprzedawać więcej nie zrażając do siebie klientów?
  • Jak prezentować całą ofertę firmy skłaniając klientów do większych zakupów?
  • Jak sprzedawać droższe produkty i usługi z naszej oferty?

Szkolenie z zakresu cross-sellingu i up-sellingu pomoże Państwu zastosować nowoczesne techniki sprzedaży w Waszych firmach.  Pomożemy zmaksymalizować zysk z pojedynczej transakcji  i zwiększyć skuteczność Państwa oferty handlowej. Powiemy jak tworzyć ofertę, nie zrażając do siebie klientów i jak radzić sobie w trudnych sytuacjach, gdy klient rezygnuje.

 

Szkolenie poprowadzi Zbigniew Pankiewicz dyplomowany trener biznesu, specjalizujący  się   w tematyce zarządzania, komunikacji i marketingu. Swoje doświadczenie zdobywał przez wiele lat, jako dziennikarz telewizyjny i wykładowca szczecińskich uczelni. Zarządzał regionalnymi mediami publicznymi, współtworzył zespół marketingu i wsparcia sprzedaży  w międzynarodowej firmie informatycznej. Na sali szkoleniowej spędził ponad tysiąc godzin pracując z ludźmi, których łączy jedna cecha – chcą inwestować w siebie.

 

Szkolenie odbędzie się 12 grudnia 2019 r., w godzinach 9.00 – 16.00, w siedzibie Opolskiej Izby Gospodarczej w sali narad (II p.) przy ul. Krakowskiej 39 w Opolu.

 

Ze względów  organizacyjnych bardzo prosimy o przesyłanie zgłoszeń udziału  w szkoleniu do dnia 09.12. 2019 r.

 

Udział w szkoleniu jest bezpłatny.

 

W celu zapisania się na szkolenie, zapraszamy do rejestracji na stronie internetowej Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości (www.pfp.com.pl). Rejestracja na szkolenie jest możliwa tylko za pośrednictwem formularza.

 

ZAPISZ SIĘ

 

W razie pytań, prosimy o kontakt z panią Patrycją Pińkowską, tel.: (91) 312-92-22, e-mail: p.pinkowska@pfp.com.pl lub Grażyną Koryzmą e-mail :  g.koryzma@oig.opole.pl tel 77 44-17-668 (669)  lub oig@oig.opole.pl.

 

Zgłoszenie uczestnictwa w szkoleniu jest jednoznaczne z potwierdzeniem przez Uczestnika zapoznania się z ogólnymi warunkami organizacyjnymi szkoleń PFP i wyrażeniem zgody na ich zastosowanie.

                                                                                 Program szkolenia

                                     „Cross-selling i up-selling – naucz się sprzedawać więcej!”

Godzina                                                  Temat zajęć
9.00 – 09.15 Powitanie uczestników i wprowadzenie
9.15 – 10.30 Idea cross-sellingu i up-selingu (C/U)

Sprzedaż krzyżowa jako sposób na zwiększenie obrotów

Sprzedaż dodatkowa – podnoszenie wartości oferowanych usług i produktów

Analiza studium przypadku firm, które stosują metody C/U

10.30 – 10.45 Przerwa

10.45 – 12.15

Analiza własnej oferty pod kątem możiwości wprowadzenia zasad cross-sellingu i up-sellingu

Wykorzystanie wiedzy marketingowej w budowaniu własnej oferty C/U

Wybór produktów/usług do kampanii C/U

Wybór klientów do których zostanie skierowana oferta C/U

Opracowanie strategii działania

12.15 – 12.30 Przerwa
12.30 – 14.15 Rozmowa sprzedażowa z wykorzystaniem technik cross-sellingu/up-sellingu

Narzędzia cross i up – sellingu

Trening tworzenia struktury rozmowy sprzedażowej

Stosowanie formuły – cechy – zalety – korzyści

14.15 – 14.30 Przerwa
14.30 – 16.00 Sposoby radzenia sobie w momentach trudnych i kluczowych dla procesu sprzedaży

Usuwanie obiekcji klienta

Odpowiedzi na trudne pytania

Reagowanie na odmowę klienta

Jak NIE manipulować klientem

16.00 Zakończenie szkolenia